novice

4. Konvencija Zares

Zares, 13. november 2009 | Natisni objavo Natisni objavo | DajNaprej
Zapri
  • E-pošta
  • Skupnosti
Pošlji po e-pošti
Ključne besede: Celje, Gregor Golobič, konvencija, Marjetica Mahne

Zares_4.konvencija _Celje_ grad_290px

Čez dober teden dni, natančneje 21. novembra, bo minilo eno leto od izvolitve in nastopa nove vlade, v kateri je svoj nemajhen delež odgovornosti prevzela tudi naša stranka. Tega dne se bo v Celju odvijala tudi druga redna letna konvencija stranke Zares – nova politika. Seveda ne gre za naključje – datum smo izbrali zavestno, saj je bil ta korak po ustanovitvi stranke 6. oktobra 2007 gotovo naša najpomembnejša odločitev.

Ko smo se srečali lanskega decembra na zboru vseh članic in članov v zasneženi Kranjski Gori, smo na ozadju pretečene poti, polne poetičnosti v starodobnem pomenu ustvarjanja nečesa novega, lahko le slutili vijugavost in zahtevnost strmine pred nami.

Po eni strani – navzven – se je krepilo spoznanje o širini in globini globalne gospodarske krize, ki ji je bila v Sloveniji zaradi vrste let zamujenih priložnosti in lahkomiselnega uveljavljanja napačnih prioritet dodana še razsežnost razvojnega zaostajanja in strukturne neprilagojenosti.

A tudi od znotraj smo oprezali za pastmi in nevarnostmi, ki prežijo na manjšo koalicijsko stranko na začetku svoje poti, še posebej, če je ta odločilno prispevala k zamenjavi stare oblasti, na presenečenje domala vseh dobila izrazito podporo in mandat volilk in volilcev za svoj ambiciozen projekt nove politike, takšne, ki se nima namena prilagajati uveljavljenim starim vzorcem in je tako praktično vsem trn v peti.

V tem letu dni politične proze in spoprijema z njeno trdoživo in trdovratno realnostjo smo dosegli in doživeli marsikaj: uspehe in neuspehe, vzpone in padce, napake in lekcije … Skozi protikrizne ukrepe, tajkunske reprograme, proračune in rebalanse, evropske volitve, lastne zakonodajne projekte, afere in preiskovalne komisije … smo lahko izkusili, da nove politike ni samo težavno izvajati, ampak jo tudi prepoznati in pripoznati. Tako s strani drugih kot tudi nas samih, saj smo vsi obremenjeni z optiko »vse ali nič«, velikih enkratnih potez, ki naj bi spreminjale svet in tok zgodovine. Nova politika je tudi opustitev takšnega pogleda in sprijaznenje, da je potrebno vztrajno in tudi mukotrpno delati korak za korakom, postavljati zidak za zidakom, neutrudno sestavljati mozaik kljub občutku, da gre morda za domine, in da bo celotna slika vidna šele čez čas, z razdalje, ki presega okvire posameznega mandata.

To je kontekst našega početja, ozadje občasnega nezadovoljstva in negotovosti, ki ju lahko neredko razbiramo pri sebi in med seboj v tem letu. Konvencija je naša najboljša priložnost, da vse to zares dobro premislimo in se o vsem odkrito pogovorimo. Na svidenje v Celju!

Gregor Golobič,
predsednik stranke ZARES – nova politika

Spoštovani članice in člani Zares – nova politika!
Na podlagi 11. člena statuta stranke in sklepa Sveta stranke Vas

vabiva na

4. KONVENCIJO ZARES – NOVA POLITIKA,

ki bo v soboto, 21. novembra 2009, od 14. ure dalje

v Modri dvorani Celjskega sejma, Dečkova cesta 1, v Celju.

Svet predlaga naslednji dnevni red:

  1. sprejem poslovnika konvencije;
  2. imenovanje delovnih teles konvencije;
  3. letno poročilo predsednika stranke in predlog političnih usmeritev za naslednje leto;
  4. predlog programskih izjav;
  5. predlog sprememb statuta stranke.

Uradnemu delu konvencije bo sledil družabni večer s pogostitvijo.

V pričakovanju Vaše cenjene udeležbe Vas lepo pozdravljava,

mag. Marjetica Mahne
predsednica Sveta Zares

Gregor Golobič
predsednik stranke Zares

Predlog programskih izjav bo dostopen na spletni strani od torka, 17. novembra 2009, dalje.

Ker se bo konvencije udeležilo veliko število članic in članov, prosimo vse, ki želite na konvenciji razpravljati več časa, kot je poslovniško predlagano (več kot tri minute), da svoj prispevek pripravite v pisni obliki in ga posredujete na sedež stranke (na e-naslov: pisarna@zares.si ali na: Zares, Župančičeva ulica 8, 1000 Ljubljana) najkasneje do vključno srede, 18. novembra 2009. Prispevek bomo razmnožili in bo na voljo vsem udeleženkam in udeležencem konvencije.

Postopek verifikacije se bo začel ob 13. uri.

Če se želite konvencije udeležiti, pa nimate prevoza, pišite ali pokličite direktorja pokrajinske pisarne, ki deluje na vašem območju.

Zares_4.konvencija _Celje_610px

50 x komentirano

  • 1.  Marjan pravi :
    21. oktober 2009 ob 12:30    

    Super, se imamo veliko za pogovorit.

  • 2.  dejan pravi :
    25. oktober 2009 ob 19:05    

    Gospodje,

    od besed k dejanjem…

  • 3.  Silvester pravi :
    26. oktober 2009 ob 11:46    

    Ker veliko predlogov in idej sem že natresel na tem blogu.
    Nas vsem tem in v prvi vrsti pa bi predlagal, da stranka stori nekaj kar bo res pomenilo “novo politiko”.
    Če pogledamo danes na podatke o priljubljenosti strank in strankarskih politikov je edni Lahovnik še ta, ki je vreden zaupanja. da je tako je povsem enostaven in jasen odgovor. Ve kaj govori, govori jasno, razločno in v interesu državljanov (še čudno, da ga kapital in razni lobiji ne napadajo močneje).
    Na naslednjih volitvah ne bo zmagala nobena stranka. Zmaga lahko le neodvisna in svobodna državljanksa pobuda s kanditati za poslance v parlament, ki bodo res neodvisni in svobodni, s tem odgovorni ljudstvu in političnim elitam.
    da je tako so pokazali štrajki v Gorenju, v Muri in še kje in tako je razpoloženje povsod drugje.
    Zato je nova politika stranke v praktični izvedbi možna le tako, da pomaga tej državljanski iniciativi, da se pred volitvami organizira in volilcem ponudi svobodne, neodvisne in modre ljudi, ki jih bodo lahko volili za predstavnike ljudstva v parlament. Ko bodo izvoljeni pa mora politika dati roke stran od njih in se zavedati, da je modrost, izkušnje in znanje svobodnih in neodvisnih ljudi edino, kar nas lahko popelje v boljše čase.
    Si predstavljate kako bi delovala ta naša politika v parlamentu, če bi bilo le nekaj takih poslancev v parlamentu. Vse politične megle in demagogija bi bila postavljena na sonce razsojo ljudstva.
    To predlagam za temeljno vsebino razmislekov na konvenciji, če stranka to zmore.

  • 4.  Sabina pravi :
    26. oktober 2009 ob 14:51    

    Ja, Silvester, se strinjam, kar ukinimo parlamentarno demokracijo.
    Neodvisna in svobodna državljanska pobuda namreč ne obstaja. Ne se slepit. Tega ni.
    Nimam nič proti, naj ljudstvo prevzame neposredno oblast. Vemo, kako so se v zgodovini končali poizkusi prevzema oblasti s strani neodvisnih in svobodnih državljanskih pobud.

  • 5.  stane pravi :
    26. oktober 2009 ob 15:21    

    Sabina, v imenu in za račun imaginarnega ljudstva so se po francoski revoluciji zgodile najhujše morije v človekovi zgodovini.
    Žal je tudi parlamentarni demokraciji še vedno temelj nikogaršnja država v navidezni lasti imaginarnega ljudstva.
    Ne odprava parlamentarne demokracije, cilj mora biti njena utrditev z delnico države.

  • 6.  Silvester pravi :
    26. oktober 2009 ob 15:53    

    Sabina! Pa veš, da predlagam le to kar veleva ustavo, ko govori o parlamentarni demokraciji. Preberi so člen, ki govori o samostojnosti in neodvisnosti poslancev. Ne predlagam nobene neposredne oblasti ljudstva, brez parlamenta. Ta ni mogoča, v tem se strinjam s tabo. Neodvisne in svobodne državljanske pobude pa imajo že po sedanji ustavi pravico predlagati zaupanja vredne državljane v izvolitev za predstavnike ljudstva v demokratičen parlament.
    Zelo bom vesel, ko mi boš prebrala in napisala člen iz ustave, ki govori o tem, da so politične stranke tiste, ki imajo edine pravico predlagati kandidate za izvolitev.
    Presenečena boš, ko boš ugotovila, da ustava govori o političnih strankah le v členu, ki pravi, da policaji in vojaki ne morejo biti člani političnih strank.
    Ne nasprotujem, da imajo politične stranke in s tem državljani pravico, da se organizirajo v politične stranke, da predlagajo svoje kandidate in agitirajo za njihovo izvolitev.
    Prav tako pa ima ljudstvo, vsak državljan, pravico, da se svobodno in neodvisno organizira brez političnih strank, da izvoli neodvisne in svobodne poslance.
    Nihče ni oporekal delavkam in delavcem v Gorenju, da so se svobodno organizirali in izborili svoje zahteve. Pred tem so tako delali že študentje in veliko gibanj je organiziranih na tem principu.
    Prepričan sem, da so te nove oblike organiziranja državljanov odgovor na neučinkovitost “sistemskih” rešitev. In prav je tako.
    Poslanci, ki bi bili izvoljeni na tak način, mimo strankarske nomenklature, so lahko samostojni in neodvisni, kot veleva ustava. Vsi ostali so v službi političnih strank in je njihov položaj v bistvu neustaven. Problem pa je v tem, da je parlament nekreativen in nezmožen odgovarjati na izive, ki jih prinaša življenje.
    Poglej kaj delajo v stranki DESUS, ko iz parlamenta naganjajo neposlušnega poslanca Rezmana. Je to parlamentarna demokracija in svoboda in neodvisnost poslancev?
    Zamisli si, da bi imeli samo eno stranko in tako početje! To je ponovno rojstvo totalitarizma, rdečega, črnega ali belega, vedno so si enaki.
    Po svoji vsebini izločanje Rezmana iz parlamenta ni nič drugega, kot je bilo izganjanje Kavčiča, ker pač ni ustrezal političnim oblastnikom (ne mislim, da je njegovega ranga).
    Vse neodvisne in svobodne državljanske pobude so bile v zgodovini vedno napredne. Res pa je, da so si praviloma vedno posamezne elite prilastile napredne ideje državljanskih pobud. To se je zgodilo že Kristusu, ko je cesar Konstantin njegovo vero izkoristil za svojo oblast.
    Zakaj ima Lahovnik tako podporo? Samo zato, ker je izobražen, moder in neodvisen od Pahorja in tudi od stranke.

  • 7.  stane pravi :
    26. oktober 2009 ob 16:18    

    Silvester, ti torej predlagaš strankam, naj ne kandidirajo svojih članov v občinske in državni parlament preko katerih se financirajo?
    Ne bodi užaljen, če bo na vratih pisalo, Silvestrom vstop prepoveda ;)

  • 8.  Silvester pravi :
    26. oktober 2009 ob 17:54    

    Stane! Zavzemam se, da je položaj poslancev tak, kot ga zahteva ustava, to pa je, da je samostojen in neodvisen. Zapisal sem, da ne nasprotujem, da politične stranke kandidirajo svoje ljudi in, da so ti izvoljeni v parlament. Zato prosim Stane, ne prevračaj mojih predlogov.
    Prav zaradi tega, ker so poslanci nesamostojni in odvisni od političnih strank in odgovorni njim in ne ljudstvu, predlagam, da se v političnem sistemu razvije tudi predlaganje kandidatov izven političnih strank, na osnovi državljanske samoiniciative, ker vidim, da je le tako mogoče zagotoviti večjo samostojnost in neodvisnost in s tem tudi odgovornost izvoljenih predstavnikov ljudstva. Zavzemam se za uresničevanje ustave in ne zganjam nobene revolucije.
    Da bo mojemu razmišlanju vstop prepovedan pa ti verjamem, ker to slabi moč polititičnih strank oz. strankokracije in bi utrjevalo demokracijo.
    Se ti ne zdi, da so politične stranke že malo izpeta oblika demokracije? Inovacije niso samo stvar tehnike in tehnologije, so tudi nujne v urejanju družbenih odnosov.

  • 9.  stane pravi :
    26. oktober 2009 ob 18:55    

    Napaka je ravno v tem, da so parlamentarci, strankarski ali nestrankarski, neodvisni od svojih volivcev, lastnikov države.
    Moralo bi biti ravno nasprotno, vsak izvoljeni poslanev, oziroma stranka, bi morala imeti znano vililno bazo, z imenom in priimkom.
    Tako so pa volitve bolj raziskava javnega mnenja, kot pa dejansko imenovanje predstavnikov konkretnih volivcev.
    Si predstavljaš, kakšen kaos bi bil, če bi vsak znani lastnik neke delniške družbe ne imel svojega predstavnika v skupščini, ki ga lahko vedno odpokliče in zamenja, če misli, da mu s svojim glasovanjem dela škodo.
    In točno tak kaos vlada v največjem podjetju v državi, državi sami.
    Ti pa misliš, da bi še bolj samostojni in nikomur odgovorni parlamentarci bila boljša rešitev od sedanje.
    Ni logično.
    Kaos bi bil še večji.

  • 10.  Marko pravi :
    26. oktober 2009 ob 21:23    

    Pripravite predloge sprememb in na pravi naslov.
    Samo tako boste preprečili kaos

  • 11.  Bogdan B pravi :
    27. oktober 2009 ob 0:21    

    @Silvester
    Monopola nad napakami nima nihče, tudi politične stranke ne. Možnosti, da bi neodvisne državljanske pobude predlagale slabe kandidate za poslance je ravno tolikšna, kot je pri političnih strankah. Ali v katerikoli drugi organizaciji.

    Neodvisnosti človeku ne zagotavlja forma organiziranosti, ampak neodvisen um. Tudi nad tem nima nihče monopola. Tudi neodvisne državljanske pobude ne.

    Neodvisnost ni kvaliteta sama po sebi, ampak le v povezavi s preudarnostjo in pravičnostjo. Odvisnost od političnih strank ali neodvisnih državljanskih pobud ni tako slaba, če stoji za preudarnimi in pravičnimi politikami. In obratno.

    Sicer pa tudi sam podpiram večjo participacijo državljanskih pobud na volitvah. Konec koncev je aktivno državljanstvo v našem ustanovnem programu.

  • 12.  stane pravi :
    27. oktober 2009 ob 8:18    

    Bogdan, vse je, manjka samo najvažnejše.
    Integralna ekonomsko politična kontrolna točka.
    Država je kljub vsemu leporečju navadna gospodarska družba.

  • 13.  Silvester pravi :
    27. oktober 2009 ob 9:48    

    Bogdan B! Pa je v parlamentu kak poslanec, ki je neodvisen in se ne ravna po navodilih stranke? Morda je Franko in bo Rezman. Zato pravim, da bi bilo za parlamentarno demokracijo zdravo, da v parlaqmentu sedeli tudi neodvisni poslanci.

  • 14.  Metka pravi :
    27. oktober 2009 ob 12:32    

    BogdanB; soglašam, neodvisnost si pomsameznik zagotavlja s svojim razumom, sposobnostjo dojemanja materialnega sveta okoli sebe in njegove logične razlage s sklepanjem iz posamičnega v splošno in obratno. Vendar Bogdan, naš svet je organiziran tako, da se prepoznavamo kot narod s svojimi podstatmi, v okviru države, ki je oblikovana na osnovi nekega družbenega reda s svojimi zakonitostmi – v našem primeru demokratičnega družbenega reda.

    Res je, neodvisnega mišljenja človeku ne zagotavlja oblika organiziranosti, to je posameznikova umska sposobnost dojemanja sveta okoli sebe in oblikovanja svojih lastnih stališč glede osebnih in družbenih vprašanj.

    Človek je po definiciji družabno, ali če hočete, družbeno bitje. Svojo bit oblikuje v odnosu do drugih ljudi in njihovih mišljenj, ter skozi socializacijo (šolanje). Neodvisen poslanec in neodvisen um človeka sta zame dve popolnoma različni kategoriji.

    Poslanec je, v absolutnem smislu, v svojem mišljenju in izražanju stališč neodvisen, vendar je bil imenovan za poslanca (v skladu z zakonodajo) s pomočjo formalnih organizacij, ki imajo v svoji osnovi nek skupen pogled na “družbeno dogajanje”, pri čemer je njihov cilj aktivno vplivati na “družbeno dogajanje” tako,da preko svojih pooblaščencev(poslancev) udejanjajo svoja stališča.

    Soglašam, BogdanB, da “neodvisnost ni kvaliteta sama po sebi”, okoli drugega dela vaše trditve pa ne. Da je neodvisnost povezana s kvaliteto, preudarnostjo in pravičnostjo, po mojem ne drži. Mnogokrat že se je izkazalo, da se je t.i. neodvisnost “nekega poslanca” vezala na točno določene, ali osebne ali strankarske, interese. Tisti “neodvisni poslanci” o katerih vi govorite, tistih je v Sloveniji res malo.

    Državljanske pobude in aktivno državljanstvo je krasna stvar – na papirju. Koliko od teh pobud, če sploh kakšno, pa se je že resno upoštevalo? Pa reciva takole: na nivoju parlamenta, na nivoju vlade, na nivoju ministrstev, na nivoju direktoratov, na nivoju direkcij, na nivoju strank…?
    Prav lep pozdrav, Metka

  • 15.  stane pravi :
    27. oktober 2009 ob 12:53    

    Metka, stranke pač igrajo vlogo lastnika nikogaršnje države in jim je lepo.
    To je tudi edini razlog, da jim delnica države tako smrdi in da neodvisnih poslancev ni.
    Če bi kateri res bil rad od strank neodvisen, bi že zdavnaj predlagal operacionalizacijo 3. člena ustave.
    Tako pa je največ, kar naredijo to, da menjajo stranko.

  • 16.  Metka pravi :
    27. oktober 2009 ob 13:14    

    Evo bravo Stane! LP Metka

  • 17.  TomazJ pravi :
    1. november 2009 ob 11:10    

    Veselim se konvencije… Menim, da bo stanka doživela miselno nadgradnjo… ne potrebujemo menjati ljudi – malo pljuvam v lastno skledo zahtev – a zadnji tedni nesporno dokazujejo agilnost, ogromen napredek in moč, ki se vrača v to oranžno sonce na slovenskem političnem prostoru.

    Izjemno me veseli dejstvo in spoznanje, da smo končno na poti iz prehitro doživete adolescence in verjamem, da je edinole nebo naša končna omejitev. Čestitam oblikovalcem spletne strani, predvsem pa operativnemu delu stranke, da ste prisluhnili pobudam in postavili pozitvna merila delovanja posameznikov na prvo mesto.

    Bogdan Biščak – za mojo uporabo trdega, zate morda žaljivega izrazoslovja se ti ob tej priložnosti OPRAVIČUJEM! Želim si, da opravičilo sprejmeš a hkrati upoštevaš, da sem in bom najostrejši kritik raznoraznih spodrsljajev… spodrsljajev, ki se tičejo nas samih…
    Za moje napake pa bom kar obdržal monopol nad njimi, saj lahko a ne? :)

    Predlagam tudi, da čim prej objavite dnevni red, pravila razprav in link kamor se lahko posamezni razspravljalci prijavimo! Morda bo s tem lažje oblikovati timing konvencije!

    Lep pozdrav!

    Tomaž Jakhel

  • 18.  Metka pravi :
    2. november 2009 ob 16:36    

    Tomaž, vaš zadnji odstavek mi je pa najbolj všeč!
    Dobro bi bilo, da se “plan dela” konvencije kar najhitreje
    objavi, da nas ne bo potem prijavljenih preveč za razprave, pa bo časa zmanjkalo!
    Res pa je tudi, da je ekipa v pisarni Zaresa zasuta z delom a sem prepričana, da bo stvar hitro stekla kot je treba!
    Pa lep pozdravček, Metka

  • 19.  Larisa pravi :
    4. november 2009 ob 9:34    

    Od besed k dejanju. Razčistimo ta kaos.V vladi smo katera še vedno bluzi in zamagljuje še bolj itak zamagljeno stanje.

  • 20.  stane pravi :
    7. november 2009 ob 15:04    

    Programska izjava

    Stranka Zares bo Vladi in Parlamentu predlagala sprejem Zakona o Delnici Države.

  • 21.  Igor Đukanović pravi :
    9. november 2009 ob 13:40    

    Za lažje načrtovanje sobotnih aktivnosti bi mi koristilo, če bi vsaj okvirno vedel, kdaj bo konvencija. :-)

  • 22.  martin pravi :
    9. november 2009 ob 13:56    

    Igor, predvidoma se konvencija začne ob 14:00. Ne me držat za besedo, ampak mislim, da Pitiua (kako to pravilno sklanjat sploh?) in Ponko ujameš :)

  • 23.  stane pravi :
    9. november 2009 ob 15:02    

    Igor, da ne zamudiš na točko Programskih izjav;)

  • 24.  Igor Đukanović pravi :
    9. november 2009 ob 15:06    

    Hvala, Martin za info.

    Nisem znal korektno vprašati, a verjetno je še kdo, ki ne namerava celega dneva posvetiti politiki in tretjemu martinovemu vikendu. (Ups, ni letelo nate. :-) )

  • 25.  Animl pravi :
    9. november 2009 ob 15:11    

    Kako je kaj z prevozi..A bo kaj organizirano?

    SMešno bi bilo, da bi morali člani ponovno sami vzeti organizacijo v svoje roke, če lahko stranka organizira prevoz..( je tudi okoljsko sprejemljiveše, kot če bi se vsak s svojim avtomobilom pripeljal)

    Lp Milan

  • 26.  tommb - Tomaž Muršak pravi :
    9. november 2009 ob 20:01    

    :D

    Milan premisli, kakšne “posledice” bi imel tak organiziran prevoz, poleg tistih okoljskih, ki jih omenjaš. Morda pa taka “posledica” ni zaželjena.

  • 27.  Igor Đukanović pravi :
    9. november 2009 ob 21:27    

    Saj res. Kje pa bo konvencija? (Jaz sem se vajen v Celje iz Maribora voziti z vlakom, pa upam, da bo blizu centra.)

    Milan, Murskosobočani bodo najbrž na konvencijo prišli z avtobusom. Bilo bi jih smiselno zaprositi, da poberejo še kakšnega Mariborčana. Sicer pa je Celje Mariborčanom enostavno preblizu, kot smo že ugotovili na internem blogu, tako da ne bomo prišli čoporativno pač pa v skupinicah in posamezno.

    O konvenciji 2010 (ki bo gotovo spet na zahodni polovici Slovenije) pa ni debate. Moramo imeti avtobus.

  • 28.  Igor Đukanović pravi :
    9. november 2009 ob 21:29    

    @23

    Stane, zanesljivo ne bom zamudil. A priznam, da se ne bom potrudil razumeti vse dele strankinega programa enako v podrobnosti. :(

  • 29.  Vojko Zupanc pravi :
    10. november 2009 ob 10:38    

    Konvencija bo v poslovni zgradbi Celjskega sejma, takoj pri vhodu na celjsko sejmišče, v neposredni bližini stare dvorane Golovec. To je 5 minut z avtom od avtoceste, izvoz center, kilometer po Mariborski in nato še 300 metrov po Dečkovi. Parkirišč je dovolj, železniška in avtobusna postaja pa sta oddaljeni 10 minut hoje.

  • 30.  Franc pravi :
    16. november 2009 ob 14:36    

    Super da je konvencija v Celju. Vzel si bom čas, da pridem poslušat možganske truste ZARES NOVE POLITIKE….

    P.S.

    Pa še ti trusti so mi poslal vabilo…..”" NOROOOOOOOOO”

    Se vidimo v Celju

  • 31.  Aleš pravi :
    16. november 2009 ob 15:15    

    dajte da ne bo spet zaradi ena in taistih,…raznih silvestrov,..pa stanetov,..konvencija trajala 5 ur,…ter da na njej ne bomo poslušali dialogov tako kot lani ampak na koncu je pa ostalo tam, kjer je bilo začeto,…

  • 32.  črt pravi :
    17. november 2009 ob 22:28    

    vsaj par zadev pa bo res drugačnih od Kranjske gore
    - ne bo romantične zasneženosti
    - ne bo starega barda Petra Božiča
    - ne bo čudnega ptiča za šankom – Vladimirja Voduška
    - himna se zagotovo ne bo pela sredi konvencije
    - lokalne volitve so pred vrati in upam, da se bomo kaj konkretnega pogovorili tudi o tem (preveč se spopadamo z župani in občinskimi sveti, pozabljamo(jo) pa, da so temelji v KS in MČ, potem pa piramidno navzgor.

    Veseli me pa tudi to, da se srečamo z znanci in kolegi, s katerimi se enostavno nimamo časa, v normalnih dnevnih preokupacijah.

    Se vidimo v knežjem mestu, ki ima edino pravico do kvazi naziva PRESTOLNICA, saj Ljubljana tega ne more in ne sme uporabljati (pa naj se nekterniki še tako trudijo, slovenija nikoli ni imela prestolnice v Ljubljani. Le kaj neki je to prestol?

  • 33.  Igor Đukanović pravi :
    18. november 2009 ob 1:22    

    Končno so vsi podatki objavljeni. :-)

    Zaradi harmonizacije z zgornjim poslovnikom konvencije objavljam (in dajem v javno razpravo) svoj potencialno več kot triminutni komentar predsednikovega POROČILA:

    Nasproti Zaresu stoji SDS. Naš nastanek je posledica SDS-ovega avtoritarnega vodenja države. Zato smo tudi sozmagali na volitvah. Prva odmevnejša Zaresova akcija je bila zaščita novinarke, ki ji je grozila izguba službe, samo zaradi javne omembe, da Google kot prvi zadetek na Janšo da filmček o kužeku.

    Pa smo res liberalna stranka? Medtem ko gospodarske indekse še morda lahko opravičimo s svetovno recesijo, kako razložiti današnje ALARMANTNO stanje novinarske nesvobode?

    V stranki imamo TROJNA merila: za občinska, pokrajinska in vsedržavno vodstvo. Predsednik mariborskega odbora, zelo zaslužen za izvolitev poslanca Iva Vajgla, je po trikrati omembi v rumenem tisku POLETEL. Medtem v podravskem pokrajinskem odboru vlada ka-ta-stro-fa, a je odbor trdno PRIZEMLJEN. Tudi stranka v celoti je povsem OHROMLJENA.

    SDS ni zelena stranka, a je vseeno povzela naš ekološki program. Pa ga sami izvajamo? Kljub PODVOJITVI proračuna namenjenega znanosti, nikjer ni VIDETI promoviranih strnjenih naselij nizkoenergetskih hišk. Namesto tega imamo afero z visokotehnološkim podjetjem Ultra sum…

    Kdo je kriv? Povejmo bobu bob. Odločno zahtevam TAJNOST glasovanja o predsednikovi zaupnici.

    Igor Đukanović, član mariborske Zares – NOVE politike

  • 34.  Realist pravi :
    18. november 2009 ob 11:22    

    Igor Đuknović se težko sprijazni z rezultati glaosvanja če mu niso všeč. Tako je bilo v primeru izvolitve članov sveta stranke iz Podravja, tako je očitno tudi s predsednikom.O zaupnici predsedniku stranke smo letos tajno že glsovali in glasovalo je precej več članov, kot jih bo prišlo na konvencijo. Pa dajmo še enkrat, če je treba, ampak potem je pa res dovolj. Tudi če Igorju rezultat spet ne bo všeč.

    Igor Đukanović tudi vztrajno in zelo rad komentira dogajanja v OO Maribor. Nič narobe. če bi pri tem upošteval vsaj osnovna dejstva. Takšna, kot je npr. tisto, da je prejšnji predsednik OO odstopil (in ne POLETEL) zaradi nesoglasij v odboru. Kljub tem nesoglasjem, se njemu zdi katastrofalno stanje v pokrajinskem odboru, ki deluje brez vsakih nesoglsij, mariborski pa je po njegovem PRIZEMLJEN. Kakšne kriterije uporablja za take ocene ne pove. Zato pa drugim očita trojne.

  • 35.  Marjan pravi :
    18. november 2009 ob 20:47    

    @Realist
    Spet ta OO Maribor, zgodba se vleče že leto dni, pozabi Maribor, PO Podravje je soglasen in deluje odlično, tako odlično da je v letu dni uspel ustanovit 1 občinski odbor, vauu!
    Tudi Hitler v nacistični Nemčiji ni imel opozicije, vse je bilo soglasno, kar pa ne pomeni da je bilo dobro in koristno za državljane, saj zatoo pa smo ustanovili stranko, da državljanom omogočimo boljše življenje, no morda ti gledaš na stranko z drugim namenom, bolj osebnim. Upam da boš kmalu na realnih tleh (po volitvah).
    Še to Realist, bodi tako realen in si že enkart vbij v glavo da je Maribor mestni odbor, kakšna je razlika med MO in OO pa se hudičevo dobro zavedaš, samo priznal ne boš nikdar.

  • 36.  Realist pravi :
    19. november 2009 ob 9:01    

    @Marjan
    Nisem vedel, da mora PO ustanavljati OO, sem mislil, da to delajo sami.Če pa že govrorimo o tem, se vprašaj, zakaj mariborski odbor ni ustanovil, niti pomagal, niti poskusil pomagati ustanoviti niti enega odbora v okoliških občinah.

    O kateri opoziciji in soglasju (razen Hitlerjevem) govoriš pa ne vem, najbolje da pojasniš.

    Prepričan sem, da poleg mene, še marsikoga zanima v čem je razlika med MO in OO (razen v imenu seveda). Vbij nam prosim to v glavo, vaj jaz si tega sam ne znam.

  • 37.  MatejaM pravi :
    19. november 2009 ob 15:10    

    Naj vas obvestim, da je pripravljenih kar nekaj iniciativnih skupin za ustanovitev občinskih odborov v PO Podravje, v nekaterih občinah pa potekajo pogovori za ustanavljanje iniciativnih skupin. Prve ustanovitev se bodo zgodile že do konca tega leta, v januarju se bodo ustanovitve nadaljevale, prav naslednja ustanovitev bo v Poljlčanah.

  • 38.  Marjan pravi :
    19. november 2009 ob 15:33    

    @Realist
    Ne se sprenevedat ko govoriš o soglasju in opoziciji.
    Kaj pa potem dela PO če pa nimamo pokrajin, PO je zame vodena glava brez pomena, PO je ustanovil posebno skupino za ustanovitev nopvih OO, kakšen je rezulatat do danes sem pa že napisal v prejšnjem mailu.
    MO- mestni odbor, mesto pa naj bi imelo poseben status, je kulturno, gospodarsko, izobraževalno središče neke širše okolice, pa ja menda ne trdiš da je OO Kozje isto kot MO Ljubljana, ali pač-.
    Zdaj pa dovolj, preveč časa zapravljam s tebi podobnimi.
    @Mateja M.
    naqj se pozlatijo tvoje črke, če je res tako, kap dol :-) )

  • 39.  Igor Đukanović pravi :
    19. november 2009 ob 16:33    

    O, super. Če se preselim v Poljčane, bom razen Boča in železniške imel v bližini še občinski odbor. :-)

  • 40.  Tadej pravi :
    19. november 2009 ob 16:49    

    @Marjan
    od kod takšna nastrojenost proti PO?
    Morebiti zaradi tega ker vzpostavljajo lokalne strukture stranke, ki po tem, ko so ustanovljene, postajajo sestavni del PO.
    PO namreč predstavljajo izvoljeni predsedniki in predstavniki OO in MO, ki delujejo skupaj na ravni Sveta PO, ki med drugim tudi izvoli predsednika PO in potrjuje člane njegovega kolegije (ki prav tako prihajajo iz OO in MO).

    Sodelovanje, soodločanje, delo in načrtovanje delovanja na ravni pokrajinskega odbora samostojno in v medsebojnim sodelovanjem med OO in MO predstavlja temelj delovanja stranke. Da je ta temelj trdnejši in močnejši ga sestavljajo in predstavljajo osnovni gradniki – OO in MO.

    PO Podravje je poleg organiziranja programskih, strokovnih, predvolilnih, zabavnih, družabnih,… aktivnosti tudi vzpodbujal in pomagal ustanovljati OO in MO v vseh občinah, kjer je za to obstajal interes in so za to bili izpolnjeni poslovniški pogoji.

    Ker je bilo v letu 2008 ustanovljenih veliko OO in MO (v večini velikih in srednje velikih občin Podravja) je razumljivo, da v preostalih majhnih občinah zaradi manjšega števila članstva tempo ustanavljanja ni tako hiter.

    Kar pa še ne pomeni, da članice, člani in iniciativne skupine v občinah kjer še nimamo ustanovljenih OO in MO niso vključeni v aktivnosti stranke oz. jih ne izvajajo. Ravno nasprotno. Prav vse vodje iniciativnih skupin za ustanovitev OO so vabljeni na vse seje Sveta PPO in lahko na njih tvorno sodelujejo. In kar je najpomembneje od ustanovljenih OO in MO dobivajo koristne informacije kako kvalitetno delati na lokalni ravni.

  • 41.  Marjan pravi :
    19. november 2009 ob 18:25    

    @Tadej
    Nisem nastrojen proti PO, moti me da ko se je vse skupaj ustanavljalo smo imeli kar nekaj zborov PO, zdaj pa že dolgo nič.
    Ni mi jasno kaj dela kolegij ali svet PO, ali daje navodila OO in MO, ki naj bi bili neodvisni.
    Prosim razloži, sam sem nastrojen samo toliko ker ni bil že dolgo sklican zbor PO, zato je PO zame vodena glava.
    Pa brez zamere.

  • 42.  Tadej pravi :
    19. november 2009 ob 18:51    

    @Marjan
    sedaj razumem. Res je, pred tem, ko se je konstituiralo kvalificirano število OO in MO, so Svet (in ne zbor) PO predstavljali vsi člani in članice PO. Zato se strinjam s tabo, da nam manjka srečanj na katerih bi se v obsegu celotnega članstva sestali in skupaj razpravljali o politiki, ki jo udejanjamo.
    Kaj dela oz. je delal Svet PO in ostali organi PPO je zapisno v zapisnikih in poročilih od delovanju teh organov. Res pa je, da le teh nismo pošiljali vsem članicam in članom PPO ampak samo članom Sveta PPo.
    Na podlagi tvojega opozorila bom predlagal, da jih zbrane pošljemo vsem zainteresiranim članicam in članom. Upam, da boš v teh gradivih našel odgovore, na podlagi katerih boš lahko sklepal o “vodeni glavi”

    Strinjam se tudi s tvojo pobudo, da v PO uveljavimo prakso, da npr. 3 x letno na razširjeno sejo Sveta PO povabimo vse članice in člane PPO, kjer bomo lahko še v širšem krogu zainteresiranega članstva konstruktivno in argumentirano razpravljali.

  • 43.  Sandi Uršič pravi :
    20. november 2009 ob 8:24    

    Nova politika je doživela še en hud udarec, očitno nismo sposobni uresničevati volilnih obljub.
    Mislim, da je dejstvo, da Državni zbor ni sprejel sprememb zakona o poslancih, dovolj velik razlog, da se jutri odpre debata o smiselnosti vztrajanja v vladi.
    Politiki, ki niso sposobni samoomejevanja ne morejo ustvarjati nove politike!

  • 44.  Klemenv pravi :
    20. november 2009 ob 9:19    

    @sandi se strinjam s tabo… predvsem poslanci SDja so pokazali svoj obraz. predvsem politiki, ki niso sposobni ustvarjati boljšega sistema na lastnih primerih, ne morejo verodostojno govoriti o spremebah.

  • 45.  PG pravi :
    20. november 2009 ob 16:42    

    @ 33. Igor Đukanović

    Tu se pa odločno strinjam s tvojim predlogom, da moramo letos o predsednikovi zaupnici glasovati TAJNO!

    Me prav zanima, če bo do tega prišlo. To bo test naše notranje strankarske demokracije! Čeprav močno dvomim, da bo naš Biščak pripravljen na takšno ‘razumno tveganje’. Lahko se nam namreč zgodi nepredvidljiva ‘volja ljudstva’. In kaj bi potem? Uh, ne upam si niti pomisliti… :)

    Morda bi pa nam to pomagalo občutiti, kako bo ljudstvu, ko se mu bo zgodila nepredvidljiva ‘arbitražna razsodba’ o meji s Hrvaško! Hehe.

    Se vidimo v Celju!

  • 46.  Klemenv pravi :
    20. november 2009 ob 18:08    

    Tajno smo že glasovali takoj po aferi Ultra in je bil rezultat zelo jasen

  • 47.  Janez Turk pravi :
    20. november 2009 ob 21:35    

    Igor Đukanović, kom.33,

    se pridružujem tvojemu predlogu za tajno glasovanje o predsednikovi zaupnici. Ker pa sem včeraj zbolel za gripo (upam, da se ne bo izkazala za prašičjo), se pa žal jutrišnje konvencije ne bom mogel udeležiti.
    Zato javno izjavljam, da predsednik Golobič še naprej uživa mojo podporo.

    Sandi Uršič, kom.43,

    navajaš, da je Zares doživel še en udarec, ko DZ ni sprejel Sprememb in dopolnitev zakona o poslancih. To je sicer res, vendar pa za njegovo nesprejetje niso krivi poslanci Zaresa, ki so, kolikor mi je znano, ne samo glasovali za spremembe citiranega zakona, ampak so bili tudi njihovi predlagatelji.

    PG, kom. 45,

    ne skrbi, glasovanje bo tajno, predsednik Golobič pa bo zagotovo dobil zaupnico, morda še večjo kot je bila ob izbruhu afere Ultra, ko smo tudi tajno glasovali!

  • 48.  Igor Đukanović pravi :
    21. november 2009 ob 11:02    

    Janez, ne bom presenečen, če se tvoje napovedi uresničijo. A v tem primeru bo treba kopati naprej. Kaj je potem razlog za zastoj?

  • 49.  Igor Đukanović pravi :
    21. november 2009 ob 11:04    

    Klemen, glasovanje o predsednikovem govoru ima status zaupnice. Nekako se mi ne zdi logično, da bi glasovanje o zaupnici v formalnih parlamentarnih demokracijah lahko bilo javno.

  • 50.  Lavrič pravi :
    21. november 2009 ob 15:46    

    Mislim, da so v delovanju stranke bistveno večji problemi kot je glasovanje o zaupnici predsedniku. Vsem je jasno, da je vlada povsem neučinkovita, Zares pa ne stori praktično nič, da bi se zgodile večje spremembe. Zato deficit raste, država se anormno zadolžuje in vlak pospešeno drvi v propad. Brez velikih rezov na odhodkih proračuna se nam v prihodnjih letnih ne piše najbolje. Bojim se, da bo ta vlada s takim delom bolj kratkega daha in bo nam vsem ostala v žalostnem spominu.
    Tudi od nove politike ni ostalo kaj dosti, čedalje bolj prihaja stara ne načelna LDSova politika na površje. Pa še kaj bi se našlo.

Komentarji

V Zares — nova politika verjamemo v pravico do svobodnega izražanja mnenj, zato v vaše komentarje ne bomo posegali ali jih kakorkoli spreminjali. Zavrnili pa bomo objavo tistih komentarjev, ki uporabljajo sovražni govor oziroma pozivajo h kakršnikoli nestrpnosti ali sovraštvu.