Izjava tedna
“Vprašati se moramo naslednje: koga dosežejo volilne kampanje? Zaslužki gredo piarovskim, oglaševalskim agencijam in dejansko medijem. Ali s tako bogatimi volilnimi kampanjami ljudje dobijo tisto, kar je bistvo volilne kampanje, to je sporočilo o kredibilnosti posameznega kandidata in sporočilo o programu politične stranke? Volilne kampanje so postale show. Moje mnenje je, da se moramo ob spremembi Zakona o volilnih kampanjah, ki ga imamo zdaj na dnevnem redu, vprašati ali morebiti s tem, ko bi omejili oblike volilne kampanje, naprimer plaketiranje, kaj ti prakati sporočajo. Kaj plakati, ki kažejo le obraze posameznikov, pravzaprav sporočajo? Obstoječi zakon recimo dopušča, da plakati visijo ne le na brezplačnih mestih, ki jih določijo občine, temveč tudi na ostalih mestih, kjer zasebniki to dovolijo in zato se dogaja, da vidimo plakate po drevesih, tablah in drugod.”
Ministrica Irma Pavlinič Krebs, 30. marec, oddaja Tarča na TV Slovenija 1